Mani Monday: Ciate Naughty or Nice

In the very first series of My NOTD I shall present to you my mani for this week, made using Ciate’s Naughty or Nice (part of the Tree Trinkets Collection).

In prima postare din seria NOTD o sa va arat manichiura mea de saptamana asta, facuta cu oja Naughty or Nice de la Ciate (din colectia Tree Trinkets).

I got this nail polish as a part of my birthday gift last December and I was so excited to finally own a nail polish from this brand.

Este prima mea oja de la Ciate si am primit-o cadou de ziua mea in Decembrie.

This is my fourth time using it and I can’t really say I’m pleased with the results. But we’ll get to that in a minute. Let’s see the swatches first. I’ve used it over base coat, with top coat over it.

Asta este cred ca a4a oara cand o folosesc (desi o am din Decembrie) si nu pot sa spun ca sunt foarte incantata de rezultate. Dar, ajungem la asta imediat. Sa vedem intai cum arata pe unghii. Am folosit-o peste basecoat si cu un topcoat la final.

Ciate_Naughty_or_Nice_2

Ciate_Naughty_or_Nice_3 Ciate_Naughty_or_Nice_4

Ciate_Naughty_or_Nice

Pretty nice, huh? There are silver with a slight purple hue and blue glitters.

The application process is easy, it dries pretty fast and it’s an eye-catcher.

 Draguta, nu? Sclipiciul este argintiu si albastru cu usoare tente spre mov.

Aplicarea e usoara, se usuca repede si atrage privirile.

 

But the staying power of the nailpolish is HORRID. Like absolutely dreadful. I’ve had 1$ nailpolishes better than this. Now, remember this is not my first go at this nailpolish and what I’ve noticed is that it doesn’t even matter what you do, it chips from your fingers before you can say hello. I don’t think I’ve ever had a nailpolish chipping from my finger from day 1, in the context that all I did was button my clothes, lace up my shoes, go to work and type on the computer (no cooking or cleaning or scrubbing). The first time I used it without a top coat and since the results were so bad I thought I’d try it with a top coat as well. Nope, just as bad.

Daar rezistanta ojei este groaznica. Absolut groaznica. Cred ca am avut oje de 1 leu cu rezistenta mai mare. Nu este prima oara cand o folosesc si am observat ca nu conteaza ce faci, sare de pe unghii inainte sa apuci sa iesi bine din casa. Se duce din prima zi, in contextul in care tot ce am facut a fost sa ma imbrac, incalt, duc la munca, apasat taste la calculator- fara curatat prin casa, spalat vase, etc. Prima oara am folosit-o fara topcoat si din moment ce rezultatul a fost rau, am incercat si cu topcoat. Rezultatele au fost la fel de dezamagitoare.

 

All in all, very disappointed with this one. I don’t even know if I wanna try other colors from this brand now…

Per total am fost foarte dezamagita de ea. Nici nu stiu daca vreau sa incerc alte culori de la Ciate… poate ca cele fara glitter sunt mai bune.

Grades/ Note:

Color/ Culoare: 10/10

Application/ Aplicare: 9/10

Staying power/ Rezistenta: 0/10

Price/Pret: approx 8$

 

Would repurchase this/ As cumpara-o din nou: NO

Leave a Reply

