Monthly Favorites: October 2015

October Favorites

October Favorites

October is finally over, uni started and the cold months have made an appearance. It’s time to store the shorts and bring in the heavy artillery: warm cozy sweaters, comfortable boots and an army of heavy duty skincare. There are the products that I’ve loved this month.

Octombrie s-a terminat, a inceput facultatea si lunile reci au inceput sa-si spuna cuvantul. Este timpul sa punem in dulap pantalonii scurti si sa scoatem artileria grea: pulovere pufoase, cizme confortabile si o armata de produse de skincare. Acestea sunt produsele pe care le-am folosit cel mai mult luna aceasta.

 

  1. Floritene AHA

My ole’ time favorite. I’ve been using the hyaluronic acid serum for more than a year now and I couldn’t love it more. I apply it at night and in the morning I can actually see the difference in my skin. A vial lasts me about 2 weeks (only a few drops cover your entire face). And the price is oh so nice: ~2S per vial. So like 4$ per month.

Cred ca este produsul meu preferat dintotdeauna. Folosesc serul de acid hialuronic de mai mult de un an si o sa ramana in rutina mea mult timp de acum inainte. Il aplic seara si dimineata chiar pot sa vad efectul. O fiola ma tine cam 2 saptamani (pentru mine sunt suficiente numai cateva picaturi si-mi acopera toata fata). Si pretul este super: 8 lei per fiola… deci 16 lei pe luna.

Floritene AHA Serum

2. The Body Shop Almond Hand & Nail Cream

My hands get awfully dry when the colder seasons hit and I’m a sucker for hand creams. This cream has a watery texture and is easily absorbed. The smell is just to die for. I can’t even explain it. Price: 20$

Mainile mele devin foarte uscate de cum incep sezoanele reci si de-a lungul timpului am trecut prin multe creme de maini. Crema asta are o textura apoasa si intra repede in piele. Mirosul este genial- nu am cuvinte sa-l descriu. Pret: 25 de lei 30ml

The Body Shop Almond Hand Cream

3. Sabon Conditioner in Candy Blossom from the Girlfriends Collection

When I bought this I did it in a spur of the moment because the lady at the counter gave it to me to try it and I couldn’t put it down. It makes my hair shiny and I can still smell it in my hair for days after using it. It smells like candy and all Barbie-like, but it’s awesome. Kinda pricey and I’m almost out of it 😦 . Price: 20$

Cand l-am cumparat a fost o decizie de moment pentru ca de cum l-am mirosit nu am putut sa-l pun jos. Balsamul imi face parul lucios si pot sa-l miros in par la zile dupa ce l-am aplicat. Miroase a bomboane- cam cum cred ca ar trebui sa miroasa o papusa Barbie. Cred ca e cel mai bun balsam pe care l-am folosit pana acum. Destul de scump totusi si aproape l-am terminat. Pret: 78 de lei

Sabon Conditioner Candy Blossom

 

4. Shiro Gloss in Red In My Ledger

I only have a sample of this as I was afraid to buy the fullsize without knowing how it would look on my lips.Β Love it. The perfect dark red for autumn. On my next Shiro order I’ll get the fullsize for sure. Without the fragrance though, because apparently I don’t like the smell of dark walnuts as I thought I did. Price: 2$ sample/8$ fullsize.

Am numai o mostra din gloss pentru ca mi-a fost frica sa iau versiunea fullsize fiindca nu stiam cum o sa arate pe buzele mele si nu vroiam sa dau banii degeaba. Il ador. Este rosul inchis perfect pentru toamna. La urmatoarea comanda o sa-mi iau verisiunea full, dar fara aroma de nuca neagra pentru ca am realizat ca nu-mi place mirosul atat de mult cum credeam. Pret: 2$ mostra/ 8$ varianta full size.

Shiro Red in my Ledger

 

5. Himalaya lipbalm

I was saying earlier that when autumn hits I go through a lot of hand creams. Well, the lipbalm need is even bigger . The simple Himalaya lipbalm is in my top 2 favorites (alternating with Baby Lips). It is moisturizing and leaves my lips soft. Excellent for intense hydration. I’m already on my 3rd tube.

Spuneam mai devreme ca toamna mi se usuca mainile. Ei bine, asta nu e nimic fata de uscatul buzelor. Gasirea unui balsam bun pentru buze foarte uscate s-a dovedit anevoioasa. Balsamul simplu de la Himalaya se afla in top 2 balsamuri folosite de mine (celalalt e Baby Lips). Este hidratant si imi lasa buzele moi. Perfect pentru hidratare intensa. Sunt deja la al 3lea tub.

Himalaya Lip Balm

 

6. YSL Black Opium perfume

I smelled it once in Sephora and I knew I had to have it(even though I had like 5 more perfumes at home). I’ve been using it continuously for the past 4 months and I’m almost out of it. Eek.

L-am mirosit prima oara in Sephora si am stiut ca trebuie sa-l am (nu conta ca mai aveam vreo 5 alte parfumuri acasa). L-am folosit in continuu si exclusivitate in ultimele 4 luni si aproape ca l-am terminat. Nuuuuu

YSL Black Opium

 

7. The Body Shop Vanilla Brulee Home Fragrance Oil

Smells just like creme brulee. Don’t trust me? Try it. Attention: you will want to eat it,

Miroasa ca crema de zahar ars. Nu ma crezi? Incearca-l. Atentie: nu poti sa-l mananci chiar daca vrei πŸ™‚

The Body Shop Vanilla Brulee

 

8.Β The Life-Changing Magic of Tidying UpΒ byΒ Marie Kondo

The bible. This book helped me a lot since I’m trying to adhere to the minimalism movement. Β I learned so many things and I threw or donated away so many things (I had no idea I had so much clothing I didn’t/couldn’t use anymore but I kept just in case). Do you have that problem when in the morning when you’re trying to get dressed you can’t find anything and your closet seems empty even though it’s full and overflowing? If so, give this a read.

Biblia. Cartea asta m-a ajutat enorm din moment ce incerc sa duc un stil de viata mai minimalist. Am aflat atatea lucruri si am aruncat sau donat atatea haine (nici macar nu-mi dadusem seama cate chestii pe care nu le mai foloseam sau care nu-mi veneau bine pastrasem fara vreun motiv anume -doar ca sa fie). Daca ai problema in care dimineata te uiti la un dulap arhi-plin dar tot nu ai cu ce sa te imbraci, citeste cartea asta.

marie_kondo

9. Rain boots

Bought them on ebay. I’ve been looking at that model for almost an year now but I was scared to buy shoes on ebay. It’s hard to get the right size and you don’t have the security that they look in real life like they look in the picture. But I took a leap of faith and wasn’t sorry. Wore them almost every day this october.

Le-am luat de pe ebay. Ma uitam la modelul respectiv de un an dar mi-era cam frica sa-mi cumpar incaltaminte de pe ebay. E greu sa-ti iei marimea potrivita si nu ai siguranta ca arata la fel in viata reala cum arata in poza. Dar, am riscat si nu mi-a parut rau. Le-am purtat aproape in fiecare zi in octombrie.

booties

10. High wasted jeans

I bought a regular dark blue pair from Terranova in august, but I could only wear them now. Love high wasted jeans. They make such a classy and chic piece of clothing.

Mi-am luat o pereche de blugi cu talie inalnta din Terranova din august, dar am putut sa-i port de-abia acum. Iubesc blugii cu talie inaita. Sunt o piesa vestimentara atat de clasica si chic.

 

What were your most used products this past month?

Care au fost produsele voastre preferate luna trecuta?

 

 

7 thoughts on “Monthly Favorites: October 2015

Leave a Reply

