Review: Ziaja Black Radish Shampoo

The best anti-dandruff shampoo I’ve ever tried. There. I’ve said it.

Cel mai bun sampon anti-matreata pe care l-am incercat pana acum. Gata. Am zis-o.

Ziaja Black Radish Shampoo

 

A few months ago, I switched back to an old love – a shampoo with Lavender- no names given here- and I had the surprise of my life. After only 1 wash, dandruff coated my hair like snow coats the earth in winter. My scalp was itchy and an overall mess. I repeat, this was a shampoo I had previously used and finished last spring and I liked it. Now, not so much (PS: I heard I was not the only one with this problem- did they change the formula for the unmentioned shampoo?). It was bad. Really really bad.

Acum vreo 2 luni, m-am gandit sa revin la un sampon mai vechi care-mi placuse- unul cu Lavanda- nu dau nume- si am avut o mare surpriza. Dupa prima spalare, aveam matreata in par de ziceai ca a venit iarna prin par cu 3 luni mai devreme. Pielea capului era iritata si per total intr-o stare destul de proasta. Repet, mai folosisem si chiar terminasem samponul respectiv in primavara si chiar imi placuse. Acum, nu chiar asa mult (PS: am auzit ca nu am fost singura careia i-a cauzat probleme-ma gandesc ca poate au schimbat formula?). Era grav. Foarte foarte grav.Β 

 

So, of course, I went for help to anti-dandruff shampoos. First I tried Head&Shoulders, but it didn’t do much. Also, it tended to make my hair oily. Then, I went to Clear. It was ok, but not enough. I needed something else. Β So, when I went shopping one day, in my desperation, I bought the Ziaja Black Radish Shampoo with Octopirox and Aloe Vera. I had heard good things about the brand, the price was ok and at this point I didn’t have anything to lose.

Bineinteles ca m-am indreptat spre sampoanele anti-matreata. Am incercat Head&Shoulders, dar nu a facut mare lucru plus ca imi lasa parul oily. Am incercat si Clear. A fost ok, dar nu suficient. Pana intr-o zi, cand eram in farmacia Bebe Tei si am cumparat samponul de la Ziaja cu Ridiche Neagra. Auzisem lucruri bune de firma, pretul era ok si la momentul respectiv nu aveam nimic de pierdut.

 

The result was almost instant. No more dandruff. It was amazing.

Rezultatul a fost instant. Fara matreata. A fost de necrezut.

 

Description/Descriere:

Effectively cleanses hair and scalp.
Helps reduce dandruff.
Leaves hair with long-lasting clean and fresh feeling.

Sampon cu Ridichie neagra, Octopirox si Aloe Vera

Previne si elimina matreata datorita formulei bogate in Octopirox un ingredient cu efect antimatreata dovedit, reduce activitatea glandelor sebacee si confera volum parului. Aplicati pe parul umed, masati pana se formeaza spuma, lasati sa actionezeΒ apoi clatiti.

Ingredients/ Ingrediente:

Ziaja Black Radish ingredients

Ziaja Black Radish ingredients

As you can see, no silicones and no parabens.

Dupa cum puteti vedea, nu are silicon si nici parabeni.

 

Opinion/ Parere:

Ziaja Black Radish consistency

Ziaja Black Radish consistency

The formula is nice and soft and it lathers up, unlike all the previous anti-dandruff shampoos I’ve tried. It’s not creamy. It doesn’t leave my hair oily, it feels so light, a little goes a long way even for long hair (and my hair is loong), it smells nice and fresh, the formula is good. Also, it’s 400 ml for approx. 4$ (converting from RON). Oh and the most important thing IT WORKS!

Formula este usoara si delicata si face spuma spre deosebire de celelalte sampoane incercate. Nu e cremoasa. Nu-mi lasa parul uleios, putin ajunge pentru tot parul (si eu am parul lung), mirosul e fresh si racoritor. De asemenea, pretul pentru 400 ml este de 12.5 RON. Si ce e cel mai important: FUNCTIONEAZA.

Grade/ Nota: 10/10 would buy again. / 10/10 si il cumpar si altadata

Love love love it. ❀ 

 

 

 

 

6 thoughts on “Review: Ziaja Black Radish Shampoo

Leave a Reply

