🌱 March iHerb Unboxing πŸƒ

This months’s iherb order. Including a product I’ve wanted for so long and a $5 reward code. So stay tuned and read more.

iherb unboxing
Because we all know when it comes to skincare I cannot help myself… especially when the offer is too good.

  1. Β Mad Hippie Vitamin C Serum

Since I finished my Kiehls Midnight Recovery Serum I was in dire need of a new one and I had my eyes on the Mad Hippie one ever since I heard about it. Alas, it was kinda expensive. But a few weeks ago, the nice people of iherb decided a 20% off all Mad Hippie products was in order and I knew this was my chance.

De cand am terminat Kiehls Midnight Recovery, eram in cautare de un nou ser si pusesem ochii pe Mad Hippie. Daar, era cam scump. Insa, acum cateva saptamani, oamenii draguti de la iherb au decis sa faca un discount de 20% la toate produsele Mad Hippie si stiam ca asta e sansa mea.

Β 2.Β Acure Organics Cell Stimulating Body Wash

Perfect size for travels.

Marime perfecta pentru calatorii.

3.Β Hugo Naturals, Essential Mist, Vanilla & Sweet OrangeΒ 

I bought this as a mist for my pillow before I go to sleep. The smell is not overpowering and I find it nice and relaxing.

L-am cumparat ca spray pentru perna, inainte de culcare. Mirosul nu este puternic si imi pare chiar relaxant.

iherb

4.Β Sierra Bees Argan Balm with Cocoa & Shea Butter
I love Sierra Bees. This balm was a bit of a surprise. I expected a cream, but it’s got a solid consistency.

Iubesc Sierra Bees. Balsamul asta a fost surprinzator. Ma asteptam la o crema, dar este solid.

5. Β Cococare, 100% Coconut Oil
I’ve had a very pleasant experience with Cococare so far. This oil is solid, it’s got no smell that I can sence and it melts very easily.

Am avut o experienta foarte placuta cu Cococare pana acum. Uleiul este solid, nu are un miros si se topeste usor.

6.Β Andalou Naturals, Night Repair Cream
Got it for my sister since she needed a good cream to put on after using benzoyl peroxide.

L-am luat pentru sora mea, pentru ca avea nevoie de un produs hidratant din cauza folosirii de peroxid de benzoil.

iherb
For a $5 discount of your first order use codeΒ SZQ030. Why? Because iherb is amazing as a starter pack for people who want to find cleaner, vegan, cruelty-free or organic brands.

Pentru un discount de 5$ la prima comanda, folositi codulΒ SZQ030. De ce? Pentru ca iherb este perfect ca un starter pack pentru persoanele care vor sa gaseasca marci mai curate, vegan, netestate pe animale sau organice.

 

xoxo

Diana

TwitterΒ |Β Instagram

4 thoughts on “🌱 March iHerb Unboxing πŸƒ

  1. Bratu Gabriela says:

    inca astept sa strang pe paypal vreo 40 si ceva de $, ca sa dau o comanda. cred ca as avea nevoie de vreo suta pentru tot ce vreau eu. am ochit multe chestii faine. am o intrebare: coletul vine la posta locala sau la cea vamala?

    Liked by 1 person

    • ladyd1ana says:

      Depinde cat de mare este comanda. Daca este micuta, la posta locala. Daca este mare ajunge la vama si te mai pun sa platesti si TVA. Pana acum comnezile mele au fost pana in 30$ si au venit la posta locala. Stiu ca multe fete prefera sa puna mai multe comenzi mai mici in intervale de timp apropiate fix ca sa nu aiba problema asta.

      Like

Leave a Reply

