πŸ’™ Tiny Oriflame Haul β˜

oriflame haul

Just a few products I purchased from the last Oriflame catalog, revolving around a blue theme.

Cateva produse pe care le-am achizitionat din ultimul catalog Oriflame, care se incadreaza intr-o tema albastra.

oriflame

It’s been a while since my last Oriflame order and since a colleague is an Oriflame representative, I decided to check out the new catalog. What I picked? Why two of the new Shiny Star soap bars and the OmbreΒ sunglass case, perfect to store my summer Meli Melo sunglasses. And somehow they’re both blue. The soap is really pretty and shiny and has glitter particles in it- it’s so pretty I might actually use it as decor, rather then wash myself with it. The case is perfect for summer and such a lovely shade and mix of gold with blue it gives a very classy modern vibe. Love it.

Since it’s been so long, is there an Oriflame product you recommend me to try? I’m a bit rusty. πŸ˜€

—–

A trecut ceva vreme de la ultima mea comanda Oriflame, dar din moment ce o colega este reprezentant am decis sa ma uit pe noul catalog. Ce am ales? Bineinteles, doua bucati din Sapunul Shiny Star si Etuiul de ochelari Ombre, perfect pentru ochelarii mei de soare din Meli Melo. Si cumva, toata comanda este albastra. Sapunul este foarte dragut si sclipitor- are particule de sclipici la interior- e atat de dragut incat sunt tentata sa-l folosesc ca decor in loc sa ma spal cu el. Etuiul este perfect pentru vara si nuanta este draguta, iar combinatia de bleu cu auriu ii dau o aura classy si moderna. Love it.

Din moment ce a trecut asa de mult, este vreun produs Oriflame pe care mi-l recomandati? Mi-am iesit putin din mana. πŸ˜€

 

 

xoxo

Diana

TwitterΒ |Β Instagram

4 thoughts on “πŸ’™ Tiny Oriflame Haul β˜

Leave a comment